Inside Airport Lost & Found
People lose millions of items at airports each year. Follow the journey of the stuff from found in Seattle to sold in Alabama or auctioned in Pittsburgh.
Travelers lose millions of items at airports each year. Among them are the usual suspects – phones, neck pillows, ear buds. And the unusual ones – dentures, skis, raw fish, human remains, and cars. Ever wonder what happens to it all? Follow the journey of the lost stuff, from reunited at the Seattle Airport to reclaimed at the Unclaimed Baggage Center or auctioned off at the Pittsburgh Airport.