Lorenzo
Lorenzo, a self-centered cat that taunts the other cats with his food and his beautiful tail, must battle his tail after a mysterious street cat puts a hex on him.
Lorenzo is set to a tango and is a story about a self centered and vain cat that taunts the other cats with his food and his beautiful tail. A mysterious street cat sees his behavior and puts a hex on the vain cat's tail making it come alive. The tail goes on to torture and tease the vain cat in a tango till the vain cat is finally forced to get rid of his tail.