Missing
A high-profile case of a police officer who disappeared during a forest hike are now adapted into an eerie supernatural thriller.
In 2005, a high-profile case of a police officer who disappeared during a forest hike spawned urban legends about the existence of a gateway into another world. Those legends are now adapted into an eerie supernatural thriller.