My Wife Is a Superstar
Movie company owner Jeff hires Chu Kei as the leading actress in an upcoming major Chinese New Year-themed film. Soon, Chu Kei becomes the center of the public's attention, and the mass media is after her nonstop seeking interviews. So intent on being a famous celebrity, Chu Kei lies to public about her marriage to Lai Mo, which leads to great conflict.