Office
Under the leadership of Chairman Ho Chung-Ping and CEO Winnie Chang, Jones & Sunn Group has been expanding rapidly and will launch their IPO this year despite a global financial disaster. David Wang, an elite of the middle management, nevertheless has his own agenda. This puts Sophie Lu, the head of the Financial Department, in a precarious predicament.