Social Distancing
A gadget-obsessed young woman must confront the demons of her past to free herself of a supernatural entity that has taken over her phone.
Cherry (Gladys Li) is a typical internet-obsessed woman who spends her days on her phone. After seeing a warning about an “e-ghost” on YouTube, she encounters numerous strange occurrences that force her to believe its existence. When the “e-ghost” takes control of her family, she must reach into the demons in her memories to free herself of the demonic entity that has taken over her phone.