Animal PD
In Florida’s rural panhandle, hard times for residents can mean even harder times for their livestock & pets. Two local women have made it their mission to become avengers for the voiceless.
In Florida’s rural panhandle, hard times for residents often mean even harder times for their livestock and pets. But when thin times turn to neglect, abuse, or worse, two local women have made it their mission to say enough is enough and become voices for the voiceless. Follow this dynamic duo as they investigate anonymous tips, execute raids and rescues, and bring offending owners to justice.