Dead by Dawn
The first-ever horror nature series from the makers of “The Walking Dead” showcases the horror of the wild when the sun goes down.
The first-ever horror nature series from the makers of “The Walking Dead” showcases the horror of the wild when the sun goes down. Each episode offers its own unique twist on horror, inspired by classic, modern and cult classic films, and uses innovative storytelling techniques to infuse suspense, tension and eeriness into the terrifyingly real stories of life in the wild … after dark.