Diary Of A Prosecutor
A story about prosecutors in the criminal investigation department who are overshadowed by others who take the spotlight. It depicts prosecutors who fight every day in order to maintain justice, no matter how small the issue. Furthermore, it is a heartwarming story of prosecutors who we can get angry with, cry with, laugh with, and realize that we are not much different.
These prosecutors have less power, more paperwork, and all the passion These prosecutors aren’t your slick, designer-clad prosecutors kicking down high-profile cases with flair. They’re drowning in paperwork and more likely to get kicked than to kick others. Live through the chronicles of these everyday prosecutors who may not lead the most glamorous lives but are second to none when it comes to their belief in justice.