Divine Retribution
In the year of 2003, a financial crisis hits again. A group of European speculators led by a man called Seth plummets the stock market and causes massive strikes in the Asian financial industry, causing complete chaos. At this critical moment, investment legend Fong San Hup, previously living in seclusion in Thailand, returns to the stock market. He relinquishes his hard feelings toward his biggest enemy, Ting Yeh, to resist their common enemy together.