Fruits Basket
Tohru Honda thought her life was headed for misfortune when a family tragedy left her living in a tent. When her small home is discovered by the mysterious Soma clan, she suddenly finds herself living with Yuki, Kyo, and Shigure Soma. But she quickly learns their family has a bizarre secret of their own: when hugged by the opposite sex, they turn into the animals of the Zodiac.