Time Scanners
Just as a forensic anthropologist analyses bones, and a historian deciphers ancient texts, we now have the technology to "read" places: the buildings, ruins & landscapes where history was made. This series is about understanding places you thought you knew, in an entirely new way. It is physical & forensic history: our chance to reach out & touch the past.