Mutantes S.21: 25 Anos Depois
After 25 years, Mão Morta returned to Theatro Circo to celebrate the iconic album "Mutantes S.21" in Portuguese music history, haunted by the venue's destruction during its special edition presentation. Digital illustrations accompanied each track, projected in real-time during the performance, interwoven with stories from band members, resulting in a unique portrait.