Saturdays
Paris and her best friends, Simone & Ari, hone their roller-skating skills on the cool parquet floor of Saturdays, a local skating rink in Chicago.
Saturdays is a single-cam, coming of age comedy that only takes place on the best day of the week…Saturday! The series revolves around 14-year-old Paris Johnson and her best friends, Simone & Ari, who hone their roller-skating skills on the cool parquet floor of Saturdays, a local skating rink in Chicago. Together, they form the We-B-Girlz skate crew, and are determined to show and prove they have the hottest skate routines on the planet!