50 Liters Life
50 Liters Life documents South Africa's worst drought (2015-2018), prompting drastic water reduction to 50 liters daily per person. While citizen efforts yield results, agricultural and social challenges persist, sparking citywide disputes. Cape Town's innovative measures offer global lessons on water conservation and lifestyle adaptation. Can living on 50 liters daily be sustainable?