High Life at Low Temperatures
Nestled in Austria's "Little Siberia," Lungau's icy winds from towering peaks create a unique alpine landscape. Creeks form bogs, moors, and lakes, fostering diverse wildlife. Summers bustle with eagle nesting, ermine feasting and alpine salamander births as winter's chill looms.