Apollo Astronauts: Training Nasa's Moon Men
In 1969, Neil Armstrong made history on the Moon, but his journey began with NASA's rigorous training program. This documentary explores the intense physical, mental, and technical preparation that transformed ordinary pilots into lunar pioneers, showcasing their bravery and skill.