Blood on the Wall
In Central America, a caravan of migrants seeking a better life heads north to the United States, as narco-traffickers move drugs and money back and forth across the same border. From Academy Award-nominated director Sebastian Junger and Emmy-winning producer Nick Quested, BLOOD ON THE WALL explores the depths of corruption plaguing Mexico and Central America and the policies of the past that have made it impossible for everyday people to find justice.
SO FAR FROM GOD explores the depths of corruption plaguing Mexico and how the policies of the past have created lawlessness in the country today. The film follows a caravan of migrants from Central America heading north to the United States, as narco-traffickers move drugs and money back and forth across the same northern border. Everyday Mexicans try to find justice in this chaos.