Formentor, El Mar De Las Palabras
Documentary about the most charismatic and legendary hotel on the island of Mallorca, the Hotel Formentor, known as "the hotel of the stars". Since its foundation 90 years ago it has been the meeting point of the most influential personalities of the 20th century such as Audrey Hepburn, Gorbachev, Dalai Lama, Winston Churchill, Cela, Grace Kelly, Rainiero of Monaco, and Charles Chaplin.