My 9/11
In "My 9/11," National Geographic revisits that day with a collection of powerful, immersive stories of people who were intricately associated with and impacted by the event: people in the highest echelons attempting to prevent and stop the attacks; ordinary people caught in the middle, like the window washer cleaning the windows of the 93rd floor of the World Trade Center just moments before the attack; and people who still cannot shake how the events of that morning altered their worlds forever.