See No Evil
See No Evil follows the lives of three elderly apes residing in a retirement home: a film star, a scientist, and an ape partially paralyzed on his left side. Over the years, they've observed and learned from humans, leading to a poignant reflection on the unique bond between chimp and man, recounted from their perspective.