Italia's Got Talent
"Italia's Got Talent" has an extraordinary judge line-up: Mara Maionchi and Frank Matano are joined by new additions Elettra Lamborghini and Khaby Lame, along with hosts Aurora and Fru. Twists, adrenaline, extraordinary talent from Italy and beyond in every corner of the world are just some of the ingredients of this unprecedented season.