Lolita Lobosco
Lolita Lobosco is an empathetic, career woman; deputy commissioner of Bari's police department. She heads a team of only men. In a stubbornly masculine world of investigation and justice, Lolita chooses to remain herself, a mix of explosive beauty and emotional intelligence that allows her not only to assert herself, but also to fight some of the prejudices that still exist against female leaders.