"Tales of the Walking Dead" is an episodic anthology series with one-hour standalone episodes focused on both new and established characters set in the world of the original series.
"Tales of the Walking Dead" is an episodic anthology series with one-hour standalone episodes focused on both new and established characters set in the world of the original series. The series explores the unique lives of characters months and years following the apocalypse and how each deals with the horrors of surviving amongst walkers in unexpected ways. The interpersonal conflicts presented in each episode will test their ability to overcome impossible odds and challenge their will to survive.