2015 <The Most Beautiful Moment in Life on Stage>
In December 2015, BTS held their first two-day concert at Yokohama Arena. This performance showcased their artistic vision of "The Most Beautiful Moment in Life" and dazzled the fans in attendance. Enjoy the powerful live footage of BTS who continues to evolve and journey to worldwide acclaim.