Hitman
Abandoned by his mysterious employer and unwillingly embroiled in a suspicious political assassination, a stealthy hitman falls for a Russian prostitute who complicates his life before he eliminates their enemy.
Based on the top-selling, award-winning video game franchise, the HITMAN is a genetically-engineered, elite assassin known only as Agent 47. His very existence seems to be a sin, but he wages a quiet war to rid the world of evil. He’s brilliant, charismatic and charming – yet reveals little about himself, has no name, and is known only by the last two digits of a barcode tattooed on the back of his head. His hallmarks are a lethal grace, unwavering precision, and resolute pride in his work. But even 47 couldn't anticipate a "random equation" in his life of exactitude: the unexpected stirrings of his conscience and the unfamiliar emotions aroused in him by a mysterious Russian woman.