Jaguar vs. Croc
A rare glimpse into the life of the jaguar, America’s Cat delivers remarkable footage of these powerful water cats as they hunt and raise cubs.
Veteran wildlife photographer Steve Winter and cameraman Bertie Gregory capture the remarkable lives of Jaguars in the Pantanal of Brazil. A mother jaguar teaches her cub survival while a determined male jaguar named Scarface dives headfirst into the river to tackle the deadliest of opponents – 6-foot long caiman. Clever capybaras and playful giant otters stick with their family members to avoid being jaguar dinner.