The Full-time Wife Escapist Special
Mikuri Moriyama and Hiramasa Tsuzaki are co-managers of the workplace they call home. They work, divide the housework fairly, and live a peaceful and happy life together. Mikuri's pregnancy is discovered when the topic of women waiting to give birth comes up at her company. Hiramasa decides to take childcare leave right before an important project, and his long-time colleagues support his decision. The couple aims to build a life together, but they must overcome unfamiliar circumstances.
Mikuri Moriyama and Hiramasa Tsuzaki are co-managers of the workplace they call home. They work, divide the housework fairly, and live a peaceful and happy life together. One day, the topic of women waiting to give birth comes up at Mikuri's company, and Mikuri's pregnancy is discovered. Mikuri and Hiramasa are finally officially married, but there is a dispute over the family registry. Hiramasa is flustered by Mikuri's morning sickness and complains meekly. Hiramasa decides to take childcare leave right before an important project, and his long-time colleagues support his decision. The couple aim to build a life together, but they must also confront unfamiliar circumstances like childbirth and childcare. After certain events tear them apart, will they be able to come back together?