7 Toughest Days
Adventurer Dwayne Fields pushes himself to his limits, attempting to escape the world’s toughest regions in only seven days.
Adventurer Dwayne Fields takes on Earth’s most hostile worlds during their toughest time – a ‘deadly window’ when epic natural forces combine. He has just seven days to guide himself and his camera op to the safety of civilization, overcoming epic physical and psychological challenges that lie in his path.