Deadly Instincts
Built in an anthology style covering dozens of diverse and wide-ranging animals on Earth, each episode of Deadly Instincts is told in a punchy, contemporary style that completely re-imagines the precedent-rich natural history space.
Built in an anthology style covering dozens of diverse and wide-ranging animals on Earth, each episode of Deadly Instincts is told in a punchy, contemporary style that completely re-imagines the precedent-rich natural history space. Driven by an edgy (and sometimes humorous) soundtrack, as well as a kinetic cutting style, each animal sequence will start in the most unlikely place—a point of crisis—and then flash back to the unique string of events that led the animal, whether predator or prey, to that moment.