Disney It's a Quiz World
A Disney park quiz series produced in Japan. Challenge yourself to trivia quizzes, and unravel the stories that live within each corner of Disney Parks and Resorts.
The first official Disney quiz series in Japan. Disney's mastery at storytelling extends to its Parks and Resorts, where storytelling magic is instilled in the attractions, shows and even in the food menus. Unravelling the stories through a trivia quiz show, viewers will dive into the stories that live throughout the Parks. Filmed at Disney Resorts around the world, topics will cover not only Disney's rich history, but also new film releases and upcoming attractions.