Money Game
South Korea faces an economic crisis when a bank, which holds government investments, fails due to unpaid checks. Economists struggle to save the country from the second financial crisis. In a clash of those who seek justice and conviction and others who wield power, can they save the country within the conspiratorial Korean business world?