Sword Art Online Alternative Gun Gale Online
Ren is a female player who enjoys playing solo in "Gun Gale Online," a world of guns and steel. She is a player that likes cute things, wears all pink, and plays steadily to improve her skills. Then one day, Ren discovers the fun of PKing, or player hunting, and becomes obsessed with it, eventually becoming known as the "Pink Devil."
Ren meets the beautiful and mysterious player Pitfui, and they hit it off. Ren joins the "Squad Jam," a team competition event.