Park Choi-Go resigns to open his chicken restaurant. He signs a contract for a public bath. Seo Bo-A gets frustrated and lives in the public bath. However, Bo-A's life changes completely when her grandfather rents his public bath. Bo-A, who's just lost her job, at the same time, falls into the biggest pinch of her life. She struggles to crush Choi-Go but realizes that she's thrilled by him.
Park Choi-Go is an élite employee, working for a major company. However, Choi-Go, who decides to enjoy his life, quits the company without telling his family. He's preparing to open his dream chicken shop. One day, Choi-Go is fascinated by an old public bath, and signs a rental contract on the spot to turn it into a chicken restaurant. On the other hand, Seo Bo-A, whose dream is to become a web comic artist, gets frustrated, and lives in there, where her grandfather works. She lives a mediocre life while thoroughly managing to survive. However, Bo-A's life changes completely when his grandfather rents his public bath. That place is the public bath that Choi-Go signed a contract for! Boa, who's just lost his job and home at the same time, falls into the biggest pinch of her life. She struggles to crush the store, but realizes that she's thrilled by Choi-Go.