The Light in Your Eyes
What is time, that makes people live different lives, even if they’re in the same time period? Here is a 25-year-old woman, who has become an old lady after being robbed of time, and a 26-year-old man who is throwing away his time. This story aims to redefine the meaning of time and portray the hardships everyday people face.
Hye-Ja, a 25-year-old aspiring anchorwoman, has always looked a little mature for her age. But one day she looks older than she’s ever looked before when she wakes up as a 70-year old version of herself after her magical time-turn clock goes awry. She wanted to use it to prevent her father’s death, but somehow she’s now a 25 year old in a 70 year old body. How will she get back to her normal life and her boyfriend Jun-Ha when she looks like his grandmother?