black-ish: A Celebration -- An ABC News Special
Since its debut in 2014, the award-winning hit comedy show has entertained and educated millions of viewers. The series brought audiences inside the difficult conversations and lived experiences many Black families have in America through the comedic lens of the Johnson family. This special profiles the making of the groundbreaking show and explores the profound impact it had on society as it concludes its final season.
Since its debut in 2014, the award-winning hit comedy show has entertained and educated millions of viewers. The series brought audiences inside the difficult conversations and lived experiences many Black families have in America through the comedic lens of the Johnson family. This special profiles the making of the groundbreaking show and explores the profound impact it had on society as it concludes its final season. Featuring interviews, as well as an exclusive look at the final table read and the cast’s original audition tapes.