The World of the Married
Marriage defines the moment when two strangers share their lives together as they form a family. Furthermore, marriage is a promise made between two people. Once that promise is broken, it becomes betrayal. Betrayal becomes hate, which then leads to revenge. This is a story of love betrayed and the ensuing calamity that follows.
Ji Sun-Woo is a family medicine doctor. She is married to Lee Tae-O and they have a son. She seems to have everything, including a successful career and a happy family, but she is betrayed by her husband and others. Meanwhile Lee Tae-O dreams of becoming a famous movie director. He runs an entertainment business with the support of his wife Ji Sun-Woo. Even though he loves his wife, Lee Tae-O falls into a dangerous relationship.