Good Boy
Out of money and out of luck, Danny is determined to turn his life around, but the interventions of his anarchic mum and the reappearance of figures from his past threaten to derail him at every turn.
Danny's attempt to rob a bank with his overbearing mum is scuppered by the appearance of their family doctor. With his mum in the back of his van, and a dead pigeon on the passenger seat, Danny has a growing sense of desperation. But as more and more figures arrive to disrupt his day, we begin to sense that everything is not as it seems.