Hatton Garden: The Inside Story
Ross Kemp tells the untold story of the police investigation into the Hatton Garden heist, Britain’s biggest burglary. By interviewing key officers, using unseen police surveillance footage, and looking at the gang’s secretly recorded conversations, the film takes us inside one of the Flying Squad’s longest and most challenging operations.
Ross Kemp tells the untold story of the police investigation into the Hatton Garden heist, Britain’s biggest burglary. By interviewing key officers, using unseen police surveillance footage, and looking at the gang’s secretly recorded conversations, the film takes us inside one of the Flying Squad’s longest and most challenging operations. Kemp also reveals the inner workings of the investigation and sheds new light on Kenny Collins, the gang's lookout, in his first-ever TV interview. Collins tells the inside story of the burglary and speaks of his conviction for the very first time.