Murder in Ile de Ré
A man dressed as a convict is found dead on the Citadel Beach. For Vincent Pelletier, this event marks the start of an investigation as strange as it is delicate, as the victim is a close friend of prosecutor Clergeau in charge of the case.
A man dressed as a convict is found dead on the Citadel Beach. For Vincent Pelletier, this event marks the start of an investigation as strange as it is delicate, as the victim is a close friend of prosecutor Clergeau in charge of the case. In addition, Vincent seems to be troubled by the arrival of his half-sister Margaux on the island. She is determined to prove the innocence of their father who has been incarcerated in the prison of Saint-Martin-de-Ré for rape and murder.