The Good Fight
Picking up one year after the events of the final episode of The Good Wife, an enormous financial scam has destroyed the reputation of a young lawyer, Maia Rindell, while simultaneously wiping out her mentor and godmother Diane Lockhart’s savings. Forced out of Lockhart & Lee, they join Lucca Quinn at one of Chicago’s preeminent law firms.