Trinidad Remains
Reluctantly travelling to Trinidad, British Nikki is forced on a chaotic road trip with her polar-opposite, free-wheeling cousin, Jade. Crammed in a failing car, their journey is suddenly jeopardised by a dangerous threat. Stranded and under attack, the mismatched pair must violently abandon their differences to make a desperate escape and reach their final destination.