Dolfje Weerwolfje
A young, adopted boy, Dolfje, turns into a werewolf on his seventh birthday. Supported by his bigger brother and chased by a mysterious organization, he has to find out how to live a normal life.
Based on the book by Paul van Loon, this story is about little Dolfje who on the night of his seventh birthday changes into a white fluffy animal: a little wolf. In the light of the full moon, Dolfje runs through the park and the gardens of his neighbors. He chases chickens and ducks. The next morning he wakes up like an ordinary boy. Now he understands why he has always felt so different from his foster parents and his foster brother Timmie. He is a werewolf. The sensitive Dolfje doesn't want to be any different. He just wants to be like everyone else. He fears his foster parents don't want him anymore when they discover he is a werewolf. Dolfje wants to keep his secret at all costs, but that's quite difficult. After all, it is a full moon every month.