Fais pas ci, fais pas ça
A portrait of two sets of couples and their children in their daily life. The first couple, the Bouleys, refusing the strict education it received and the second one, the Lepics, quite satisfied with who they have become, acclaiming the olds methods. Problem: they are often out of touch with the world and with the today’s values.