Man in Room 301
While on holiday in their cabins in Finland, the Kurtti family is struck by a tragedy when two-year-old Tommi is killed by a gunshot as Elias, a 12-year-old neighbor, is blamed for the death of the child. 12 years after the tragedy, the family receives a threatening anonymous letter while vacationing at a Greek resort, and they come across a man that looks just like Elias in Room #301.