Mirage
Claire is starting over in Abu Dhabi with her son Zack and husband Lukas. But her new expat life is overshadowed when she discovers that her late husband is still alive. As past and present collide, Claire embarks on a life-or-death mission that includes blackmail, nuclear sabotage, and deceiving the people she loves the most.