Secrets of Aunt Katie
Aunt Cátia’s Secrets is a TV show that features: Aunt Cátia, always friendly and welcoming, her home and especially the food. Prepare the cooking utensils, all the ingredients and accompany Aunt Cátia in creating delicious recipes capable of making any amateur cook shine in the kitchen. Frequent presence in this kitchen are the very special guests.