Condor Crux
Phizar is the Head of Gloria Mundi Corp. and she rules over a metropolis isolated under a dome. Dr. Crux is a dissident who calls for rebellion. His son, Capt. John Crux, is enlisted in the Gloria Mundi Army and receives orders to imprison his father, but instead he lets him free. Now he is on the run and will have to rescue his father and free their people with the help of a wizard.
Phizar, the Head of Gloria Mundi Corp., rules over a chaotic metropolis isolated under a dome. Doctor Crux, an old scientist who opposes the ruling system, manages to activate a satellite to summon the people for the rebellion. His son, Capt. John Crux, is enlisted in the Gloria Mundi Army. After being called for duty, he discovers that the rebel is his own father. Disobeying orders, he lets his father free. Now he will be prosecuted and will have to escape. A wizard will help him find his way in order to rescue his father and free their people from oppression.