Moonrise Kingdom
Set on an island off the coast of New England in the summer of 1965, Wes Anderson's coming-of-age comedy drama tells the story of two twelve-year-olds who fall in love, make a secret pact, and run away together into the wilderness. As authorities try to find them, a violent storm is brewing offshore — and the peaceful island community is turned upside down in more ways than anyone can handle.