O Auto da Boa Mentira
A film chronicling four inspiring and hilarious stories from four distinctly absurd, boisterous, ironic, and deceiving characters: Helder; Fabiano; Pierce; and Lorena.
A film chronicling four inspiring and hilarious stories from four distinctly absurd, boisterous, ironic, and deceiving characters: Helder (Leandro Hassum); Fabiano (Renato Góes); Pierce (Chris Mason); and Lorena (Cacá Ottoni). The work of Brazilian playwright and author Ariano Suassuna serves as the basis for each story.